Friday, May 11, 2012

Nienormalne jest to, że mam brak pomysłów

Everybody is wowed by the bold colors and exaggerated platform of the creepers, while the street fashion girls who wear them just send back a confident smile. Creepers, favorite of Vivienne Westwood, demonstrate the rebellion of traditional design and streamline your legs. Refine your wardrobe with Oasap fashion creepers collection. Discover women's brown boots with OASAP. Shop hundreds of yellow boots, brown boots, grey boots and black boots with OASAP.

Witam towarzystwo!
 Pewnie Was już nudzą moje posty? Mnie też, ostatnio nie dzieje się nic ciekawego, moje pomysły się wypaliły a motywacja gdzieś zniknęła. Ale już w następnej notce zobaczycie coś... innego. ;)
 W dzisiejszym poście możecie zobaczyć dwie nowości: okulary i kolczyki. Te pierwsze już mi mama podkradła tłumacząc się, że tylko takie jej pasują. W planach mam zorganizowanie rozdania, ale, ludzie, musicie mi powiedzieć co byście chcieli wygrać! :>










No comments:

Post a Comment