Thursday, May 17, 2012

I WAS BORN THIS WAY

Když jsem přemýšlela jaký napsat titulek k tomuto článku hned se mi vybavila písnička Born This Way. A proto tenhle článek nemůže být o ničem jiném než o věcech, které mi minulý týden přišly z bornprettystore.com. Objednala jsem si 3 věci, ale ukážu jich vám 5. Na jednu věc jsem totiž zapomněla a neukázala jsem vám ji, když mi přišla asi před měsícem. A pátá věc je prstýnek, o kterém jsem se zmiňovala tady na konci článku, je z giveaway, kterou BornPretty pořádalo. Na stránkách bornprettystore.com mají pořád ještě poštovné po celém světě zdarma, a při použití speciálního kódu - MH5W21, máte ještě 10% slevu.


Tento prstýnek jsem si spíš vybrala na popud sestřičky, protože mě o něj hodě prosila. Teď na léto mi příjde jako super doplňek. A musím podotknout, že je lehce nastavitelný pro všechny velikosti, tak jak jde vidět z fotky.


Tento prstýnek jsem dostala jako bonus, ale vy jste o něj mohli soutěžit v giveaway, na kterou jsem vás upozorňovala v minulém článku o BornPretty. Prstýnek teď nosím téměř pořád, je jednoduchý, ale zárověň si ho skoro každý všimne. A je na gumičku, takže ho může nosit každý. Samozřejmě se na stránkách BornPretty dá i koupit a je velmi levný, stojí jen 1.21$.


Ani nevím co mě to popadlo vybrat si tenhle řetízek, ale zatím se mi pořád líbí. Na tumblru jsem narazila na pár outfitů právě s tímto řetízkem a strašně se mi líbily. Takže když jsem viděla tuto sovičku na BornPretty musela jsem ji mít.


Na konec tyto dva šátky, černý s lebkami už je starší, a leopardí mi přišel teď. Ten černý je pořád mé číslo jedna v šátcích, teda až to LV šátku, ale z leopardího jsem byla velmi zklamaná. Podle obrázku měl vypadat docela jinak, a proto tento nebudu ani nosit, vůbec se mi nelíbí ty oranžové barvy (z fotky to možná nejde ani tak poznat). Ale kdo mi o něj měl zájem ihned prodám za minimální částku.

No comments:

Post a Comment