Monday, May 21, 2012

Be yourself

Hi !

Dzisiaj mam dla Was zestaw z pięknej i słonecznej soboty :) Na zdjęcia wybraliśmy się na Stary Rynek w Poznaniu. Już zapomniałam jak piękne potrafi być to miejsce ! Przechadzaliśmy się uliczkami pomiędzy castingiem do Top Model a koncertem przy ratuszu. Zostałam nawet zaatakowana przez świętego mikołaja (w maju !!). 

Wróćmy do zestawu - czarna plisowana spódnica wcale nie musi nam się kojarzyć ze szkolnymi mundurkami. W połączeniu z kwiatowym topem tworzy lekki i nowoczesny set. Pytacie o buty - dla mnie są naprawdę wygodne (a mówię to po przejściu sporego kawałka po niezbyt prostej nawierzchni) ale to wszystko i tak jest kwestią indywidualną. Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba. Enjoy !

Discover the most stylish women's brown boots from Oasap women's coat store, choose from a large collection of black trench coat, light blue coat, camel coat, camel coat, womens black coat, apricot coat, black suit coat.











Jakiś czas temu pisałam Wam na Fan Page'u, że moja 10 letnia drukarka padła :( Na szczęście z pomocą przyszła mi firma EPSON i ich nowa drukarka atramentowa (L800), dzięki której będę mogła drukować zdjęcia w najlepszej jakości bez wychodzenia z domu. Jest to dla mnie o tyle ważne, ponieważ moją manią jest drukowanie inspiracji i wieszanie ich na ścianie (co mogliście kiedyś zaobserwować przy okazji posta o  garderobie). Ale o tym wszystkim już wkrótce :)

Do następnego !

No comments:

Post a Comment